Hör ofta att man inte får lappa tätskikt. Hur går man tillväga om man skulle vilja byta kakel men behålla klinkers, eller när man vill byta ut ett trasigt kakel?
Verkar lite overkill att behöva riva ner allt och rolla på nya tätskikt, eller?
mvh
David