Någon som vet vart det finns inom EU men såklart helst Sverige. Hittar typ 900mm men inte längre. Ultimat vore typ 1200-1400mm och bredd 80-120mm.

Tacksam för tips!

• Svart ventilationsskydd eller galler med horisontella och vertikala skåror på en vit bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Då får du nog specialbeställa. Normalt är att man inte vill ha dom så stora då det inte ger någon effekt och sällan ser direkt snyggt ut med större...

Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Då får du nog specialbeställa. Normalt är att man inte vill ha dom så stora då det inte ger någon effekt och sällan ser direkt snyggt ut med större...
Tack för svar Jonatan!

Jo det verkar så, hittade en tysk sida som hade en del bra https://www.so-tech.eu/

Hur menar du att det inte ger effekt? Är dels pga bättre åtkomst om man behöver fixa termostat lr lufta radiatorn.

Var ska du sätta det? Normalt är ovan/under kyl/frys.

Var ska du sätta det? Normalt är ovan/under kyl/frys.
Där har jag redan, är egenbygd fönsterbänk i betong :)

S
Leif Arvidsson har 100 cm.

• Gilla
lowdie
  • Laddar…
L lowdie skrev:
Där har jag redan, är egenbygd fönsterbänk i betong :)
Jaha, från ovansidan?

Jaha, från ovansidan?
Yes, satt någon ful gammal fönsterbräda där innan med en extra utanpå med vanliga beslag/vinkeljärn så gjorde en hel istället. Bättre att ha växterna på :)

S sinuslinus skrev:
Leif Arvidsson har 100 cm.
Tack, kom på att jag fasiken varit i kontakt med dom och dom hade vita och alu, orkar inte måla om dom lr lämna på pulverlack då jag vill ha svarta. Blir nog den där tysken, var ju snuskigt bra priser också.

Får det inte plats med två mindre galler ?

• Gilla
lowdie
  • Laddar…
Får det inte plats med två mindre galler ?
Absolut men mer enhetligt med ett, radiatorn är ca 130cm i bredd så hade varit fint med ett som täcker större delen av det. Är lite av en minimalist och less is more :)

Trevlig helg!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.