3 846 läst ·
18 svar
4k läst
18 svar
Längdsnitt i impregnerat virke
Jag har kört med både originalklinga och klinga från biltema, har inte märkt nån större skillnad,
Nån riktig klyvklinga har jag inte. Det skulle vara intressant att höra lite erfarenheter från någon som har prövat.
Ja glömde; på min GTS10 förstås..
/ Marta
Nån riktig klyvklinga har jag inte. Det skulle vara intressant att höra lite erfarenheter från någon som har prövat.
Ja glömde; på min GTS10 förstås..
/ Marta
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Nej, jag har aldrig använt klyvklinga på Boschen tyvärr, men jag har kört universal- och klyvklingor på större sågar och det är väldigt stor skillnad.
Klicka här för att svara