Hur mycket vågar jag pumpa i däcket till betongkärran?

Grön betongkärra med slitet däck och en röd luftpump i bakgrunden i ett garage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Rickard.
Står det inte tryckt maxtryck på däcksidan?
 
  • Gilla
nanowire
  • Laddar…
P
S Superrobban skrev:
Hur mycket vågar jag pumpa i däcket till betongkärran?

[bild]
Man ska inte ha maxtryck i däcket för då är det svårare att köra över hinder som kanter, trösklar etc.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.