C
Laminatgolv i en ouppvärmd sommarstuga...Kan det fungera? Jag tänker närmast på att temperaturen varierar ju högst avsevärt under året.....Kan jag lägga golvet nu trots att "det är vinter i luften"? Har överblivet golv som var tänkt i annat hus..... Klarar laminatgolvet trycket från en täljstenskamin säg upp till 4-500 kg? Eller borde jag välja en lättare kamin? Kanske blir för tätt också?...Många frågor blev det....
 
Redigerat:
Det kommer fungera hur bra som helst, vet folk som lagt klickgolv i uterum, det har inte rest sig eller någonting.
Trycket från kaminen är inga problem du har väl inte 4-500kg på en lite punkt utan den är väl fördelade på ben, platta eller något.
Även om du ställer den på laminatgolv så kanske du vill ha något bradfast framför, kanske lägga några rader klinker?
 
  • Gilla
carra
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.