Hejsan! När vi flyttade in i vårt hus vinter 2020 så lade vi nytt laminatgolv i hela huset. Märkte efter en tid att det vart en svacka på ett ställe. Går det att peta under lumppapp eller något liknande för att kompensera svackan. ( svackan är nära änden på golvet som sticker in under köksinredningen) tror att jag därav kan lyfta golvet och/eller någon skiva och peta in.

Mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.