Hej!
I vår nya bostadsrätt finns lite hål i kaklet i duschen.
Verkar lagat med nån silikonmassa eller gummi eller nåt. Är detta ok tror ni? Bör vi ta hit en besiktningsman? Så vi inte får fuktskador tänkte jag… Vi är totalt okunniga på sånt här.
I vår nya bostadsrätt finns lite hål i kaklet i duschen.
Verkar lagat med nån silikonmassa eller gummi eller nåt. Är detta ok tror ni? Bör vi ta hit en besiktningsman? Så vi inte får fuktskador tänkte jag… Vi är totalt okunniga på sånt här.
Klicka här för att svara


