Jag har gjort det en gång,sen aldrig mer. Ok, det blev bra men det kändes mer som tur än skicklighet. Det som var knepigast var att lägga den rätt, man fick liksom ingen andra chans, limmet biter direkt. Svetsningen var inte så svår,mittskarven skar jag jämn med ett rakblad. Detta var innan kemsvetsen kom annars hade jag nog valt den efter att sett hur enkelt det var och hur snyggt det blev. Nu var det på 70-talet så det har väl hänt en del på området sedan dess.
Men som sagt kommer man snett på med mattan är det pyrt läge, så i nuvarande hus blev det en yrkesman, roligt att se dem jobba när de kan sina saker.