Hej! Ja nu börjar det bli varmt och härligt.😅😅 Har börjat med taket och må säga att det ångrar jag idag. Otroligt jobbigt och när det regnar så blir takbjälkar blöta och ser svarta ut. Jag bättrar på utifrån men undrar vad man ska göra med takbjälkar som känns kalla och blöta? Har ingen bild på det men som ni förstår så har det runnit från rännan ner till sylen och ni ser själva vad som hänt. Roligt värre men jag har fått upp väggen i våg så nu kan man öppna fönstret. Men min fråga är hur lagar man takbjälkar?

• Man på tak reparerar under en solig dag, med blå presenning och takplattor omkring sig. En stege står lutad mot huset.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Takreparation med stegar och verktyg synliga, del av ett hus.
    Skapa konto
  • Renoveringskaos med träväggar, verktyg och elektronik. En röd hammare ligger på golvet bland isoleringsmaterial och kablar.
    Skapa konto
  • Rött hus med fuktskadad fasad och synliga bjälkar under vitt fönster. En röd elverktyg ligger på stentrappa bredvid skadade träbitar.
    Skapa konto
  • Vägg av trä med synlig skada vid basen, visar reparationsarbete vid grund; byggmaterial och verktyg synliga på marken.
    Skapa konto
  • Takrenovering pågår med blå presenning täckande taket, stege lutad mot väggen, och takpannor staplade nedanför.
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.