Dessa slitna golv gömde sig under plastmattorna i våra två sovrum på landstället. Jag har här i forumet läst om hur svårt det är att slipa fernissade golv, så undrar därför om det är möjligt att förbättra dem genom att helt enkelt lägga på ny fernissa? Eller krävs det ett bättre utgångsläge för att det ska bli bra?