Har en lucka ner till källartrappan (utomhus) som är klätt ytpapp. Pappen börjar bli gammal och med några småskador, så jag tänke lägga ny. Bör man slita bort den gamla pappen eller kan man laga den med asfaltmassa och sen lägga ny ytpapp direkt?
Hur gör man för att montera pappen korrekt i varje hörn?