Hej !
Håller på och förbereder för att lägga ny ytpapp på mitt garagetak/Carport 24 kvm. Har precis tagit bort en taklucka modell stor som varit monterad. Denna har orasakat en del skador på råspont då tidigare fusk gubbe inte lagt pappen som man skall. Har fått skära ut en del av ytpappen c:a 4kvm för att komma åt att byta viss spont. Upptäckte att det ligger fyra lager med papp och det blir en kraftig nivå skillnad då jag skall lägga min nya (Trebolit Glaciär 141) rakt på min gamla ytpapp.
Fråga: Kan man jämna ut nivåskillnad med massonit eller liknande material istället för att lägga mängder av dyr ytpapp. Vad rekommenderas
/Daniel