Ett alternativ vore ju att koppla ur allt man är rädd om, utrymma och göra huset helt strömförande... Tror du alla monster försvinner då?
Hur är det annars med bärigheten eftersom det är en trappavsats? Visseligen bara 4 kvm, men det väger lite det också.
Inget sviktande när jag hoppar, men så väger jag 52 000 gram också.
 
Tag en platta, lägg i mitten samt hoppa på denna med 1 ben i hårda skor. Ej högklackade!
Klarar den sig hade jag bara limmat fast dessa. Annars får man oj oj oj. Riva, prima, armera, gjuta med flytspackel ...
 
Och om den inte klarar detta? Ska jag ha 112 i luren i källaren eller?
 
kamilenski skrev:
Tag en platta, lägg i mitten samt hoppa på denna med 1 ben i hårda skor. Ej högklackade!
Klarar den sig hade jag bara limmat fast dessa. Annars får man oj oj oj. Riva, prima, armera, gjuta med flytspackel ...
Men den klarar det. Det är inte kakel du vill lägga på golvet. Paul är proffs och överambitiös ;)
Vi andra är glada amatörer. /Bara Tank77 inte dyker upp här :D
 
Dubbelhäftande tejp funkar säkert också! Bara det att eliterna tycker det låter grymmare att säga att de har Rivit, primat, armerat och gjutit... Du vet, Flest vinner ;-)
 
ciia skrev:
Dubbelhäftande tejp funkar säkert också! Bara det att eliterna tycker det låter grymmare att säga att de har Rivit, primat, armerat och gjutit... Du vet, Flest vinner ;-)
Kolla PM.
 
Paul-Staffanstorp
Orkar inte leta upp bilden... Den finns redan någonstans på forumet... ;)

Eftersom jag känner mig som farbror blå så ska jag avlägsna mig... ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.