Hej,
Jag har ett slitet målat betonggolv i källaren jag tänkte lägga klinker på. Några funderingar som någon här kanske kan svara på:
- Vilket förarbete behövs?
- Tvätta med vad?
- Någon primer?
- Kan det vara för kallt denna årstid? Kalla golv nu ju i min 50-talskällare.
Tack på förhand.
/Peter