Var skall man börja? Allrummet ser ut så här:
http://www.pedago.fi/dalton/hus/Husritning4.jpg

Men börjar man i sydvästra hörnet måste man ju sedan gå åt två håll? För inte kan man väl börja med stumpar längst i väster?
 
Hej.

Börja i sydväst och lägg en rät linje rakt norrut sen är det bara att börja lägga i "bakifrån" mot det västra hörnet , ev så får man dra ut hela parketten om det är bökigt att få i den men det är ju så liten bit så det är bara att köra

Lycka till

PS
kom ihåg 5-10mm spel mot vägg i rörelsemån
DS
 
"kom ihåg 5-10mm spel mot vägg i rörelsemån "

Japp. Tack för svaret. Det var så jag tänkt göra, men det är alltid bra att ventilera. Fraktbolaget borde komma i morgon med parktten, sedan får den vila inomhus ett par dagar före jag börjar med ett litet, fyrkantigt rum ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.