Hej.
Börja i sydväst och lägg en rät linje rakt norrut sen är det bara att börja lägga i "bakifrån" mot det västra hörnet , ev så får man dra ut hela parketten om det är bökigt att få i den men det är ju så liten bit så det är bara att köra
Lycka till
PS
kom ihåg 5-10mm spel mot vägg i rörelsemån
DS