Hej, vi ska byta ut ett flytande parkettgolv som är 15mm tjockt mot ett laminat som är 7mm och jag funderar på hur vi ska göra.
Om vi byter ut det helt så måste det höjas 8mm för att det ska bli snyggt, är det möjligt? Med masonitskivor eller något?
Eller är det smidigare att lägga det nya på det befintliga och kapa karmar osv.
Hur skulle ni gjort?