Hej, vi ska byta ut ett flytande parkettgolv som är 15mm tjockt mot ett laminat som är 7mm och jag funderar på hur vi ska göra.
Om vi byter ut det helt så måste det höjas 8mm för att det ska bli snyggt, är det möjligt? Med masonitskivor eller något?
Eller är det smidigare att lägga det nya på det befintliga och kapa karmar osv.
Hur skulle ni gjort?
 
Skulle nog lagt ett nytt 15mm parkett golv.
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
Men om ni nu vill ha laminat så är väl en tunn masonitskiva lämplig.

Välkommen till forumet också!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.