Hej.

Jag undrar om man kan skriva på lagfarten att jag och min sambo äger olika stora delar ex. 60 - 40% var.
Sen om man skriver ett annat papper mellan oss att vi eventuell försäljning så delar vi iallafall lika.
Går det rent juridiskt sätt att göra?
 
Javisst kan ni det. Ta hjälp av någon jurist/bankman som hjälper er skriva ihop ett samboavtal.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.