Hej.
Jag undrar om man kan skriva på lagfarten att jag och min sambo äger olika stora delar ex. 60 - 40% var.
Sen om man skriver ett annat papper mellan oss att vi eventuell försäljning så delar vi iallafall lika.
Går det rent juridiskt sätt att göra?