Jag måste säga att jag blev besviken på mitt limtest Jag kunde inte känna någon skillnad. Men skam den som ger sig. Imorgon blir det blir det blindtest.
Så jag återkommer med resultat!
Nu har jag haft min blindtest. Gissade på fel stol. Nu tycker jag att den här undersökningen får duga. 😀 En enkel ovetenskaplig undersökning. Alltså perfekt!
Resten får vi testa på Vitamininstitutet i Schweiz 😋🤣
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.