S
sagan1 skrev:
S
sagan1 skrev:
Nu klart,bara lyfta in i spisen och packa mineralull runt röret.
får jag komma med lite tips?
ställ på strykan lite till, sakta ner lite och svaja lite lite med elektroden när du kör..
Så får du en fylligare fog..
menar inte att du har gjort fel, utan hur du kan göra, eller underlätta.