F
  • Gilla
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
P
S sagan1 skrev:
Ja 43.32.
S sagan1 skrev:
Nu klart,bara lyfta in i spisen och packa mineralull runt röret.
får jag komma med lite tips?

ställ på strykan lite till, sakta ner lite och svaja lite lite med elektroden när du kör..
Så får du en fylligare fog..

menar inte att du har gjort fel, utan hur du kan göra, eller underlätta.
 
  • Gilla
sagan1
  • Laddar…
P
F fsn skrev:
det är ”koder” för olika svetslägen, ytterst ointressant för hemmasvetsare skulle jag absolut vilja påstå. [länk]
Jo men ändå..
alltid kul att lära sig.. (y)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.