Hej forumet,
Skall försöka mig på att fixa till en spricka i husgrunden. Osäker på hur detta skall göras. Finns det någon form av spackel/silikon eller liknande, eller skall jag ge mig på att laga med murbruk? Se bifogade bilder,
Ser fram emot era kloka tankar och ideér
//Max