Hej,

Förutom golvbrunnen i mitt nya badrum (se annan tråd =) ) så har personen som bodde i lägenheten innan borrat upp fula hyllor (tre stycken) på väggen. Han har varit smart nog att borra i skarvarna men, upptäckte jag när jag tog bort dem, inte tejpat kaklet när han borrade. Alltså har det gått ganska så stora flisor ur kaklet runt dessa hål. Flisorna är, av naturliga själ, ungefär halvcirkelformade och sitter mot fogarna... Jag har "siliconat" hålen men har någon ett tips på hur man "lagar" eller iaf snyggar till kaklet? Flisorna finns inte kvar (de var praktiskt taget pulvriserade) så jag kan inte klistra tillbaka dem.

Går det att spackla och emalja över eller något liknande? Jag funderar på att laga så gottdet går och sedan sätta krokar över men man kan ju iaf höra efter om det går att fixa...
 
går ej att fixa så att det blir helt osynligt. Köp krokar som täcker skadorna. Själv har jag klistrat dekorativa (?) snäckskal över skador ...med fästmassa som man fäster idolbilder på väggarna :)
gaia
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.