Hej! Vi har ett hus från 1940 och en gammal utkastare till trädgårdsslangen som gått av. I källaren på insidan av väggen sitter en mässingsstång som roterar när man vrider kranen på utsidan. Har någon tips på hur man kan få tag i reservdel eller på annat sätt laga detta? Se bilder. Tack!