Jag har en ca 6 år gammal diskmaskin Whirlpool DWH 800w.
Symptomen är att så fort man slår på den börjar den att koka vatten, det hör man.
Detta altså innan man hunnit välja program.
Jag gissar att programkortet, är dåligt.
Frågan är , är det lönt att reparera en maskin som kostade 4500 kr?
Den har länge torkat disken dåligt, annars ok.