Vi tänkte ha behandlad grovbetongen som vägg i köket, men kommer behöva fylla i hål (som på bilden och fylla igen telefonjack) och laga bilningar för el. Vad använder jag för material för att laga/fylla i? Lite känsligt då vi vill ha liknande färg...
Betongvägg med eluttag, öppen kabelgenomföring och delar av köksapparater.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Lägenheten är byggd 1988 om det är relevant.
 
Du kommer aldrig få det osynligt, fundera på att ha det som det är om du är känslig mot skiftningar.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Du kommer aldrig få det osynligt, fundera på att ha det som det är om du är känslig mot skiftningar.
Inte känslig för skiftningar, men vilket material använder jag? Finbetong, grovbetong, spackel?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.