Vi tänkte ha behandlad grovbetongen som vägg i köket, men kommer behöva fylla i hål (som på bilden och fylla igen telefonjack) och laga bilningar för el. Vad använder jag för material för att laga/fylla i? Lite känsligt då vi vill ha liknande färg...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Snarare spackel typ. https://www.bemix.se/produkt/bemix-betongspackel/
Men det går ju inte bara dra på och tro att det blir bra utan man måste efterbehandla med svamp och vatten för att tvätta bort överblivet.
Men det går ju inte bara dra på och tro att det blir bra utan man måste efterbehandla med svamp och vatten för att tvätta bort överblivet.
Klicka här för att svara
