Hej,
Tänkte höja markytan så jag kommer lite mer i våg med garageinfarten och kan gjuta en klack.
När jag höjer markytan så kommer jag då täcka dessa sprickor och tänker då att det är bäst att fylla med något lämpligt.
Tips på vad jag skall laga med?
Fylla med betong?
Kan sticka in tumstocken ca 20cm på vissa ställen.
Tack på förhand.