Hej
Jag har väldigt lågt i tak i källaren och skulle vilja få in en tank på 500-750 liter och undrar om en lägre rektangulär acktank är sämre än en hög rund tank?.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.