Hej, vi ska skaffa laddstolpe till bilen och jag undrar om någon gjort någon snygg lösning så att det inte ser ut som ett ufo har landat utanför ett äldre hus (20-tal)? Alltså byggt någon typ av ställning eller kamouflage för att hålla stilen till huset? Den kommer stå på en grusad parkeringsyta
 
Röd bensindunk av metall med handtag och säkerhetslock, etikett med information på sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.