I morse när jag gick ner i källaren och skulle tända pannan (CTC v35) så var det alldeles blött på golvet och det droppade ur spillröret som går till syrenventilen/kylslingan. Det ska väll rinna ut där om pannan kokar. Men det konstiga var att jag inte eldat sen igår morse, så jag tycker det var konstigt att de droppade än. Vad kan detta bero på?
Kan nämna åxå att pannan är nu nästan exakt 1år gammal.
MVH Anders