Hej,
Jag tänkte försöka få ut vattenslangen genom garagedörren, genom att borra ett hål som jag kan trä genom slangen. Tänkte 3d printa en ”rör-genomföring” så det blir tätt och som pluggas när slangen tas in om vintern.
Tänkte borra hål i karmen en bit ovanför gångjärnet som då går igenom den här skumisoleringen.
Tankar, funderingar? Dumt att göra en enkel lösning, funkar ett tag?
Jag tänkte försöka få ut vattenslangen genom garagedörren, genom att borra ett hål som jag kan trä genom slangen. Tänkte 3d printa en ”rör-genomföring” så det blir tätt och som pluggas när slangen tas in om vintern.
Tänkte borra hål i karmen en bit ovanför gångjärnet som då går igenom den här skumisoleringen.
Tankar, funderingar? Dumt att göra en enkel lösning, funkar ett tag?
Klicka här för att svara

