Hej,
Det började läcka under handfatet efter att jag rengjort vattenlåset. Det är den svarta packningen som läcker, kan man dela på avloppet där? Det sitter hårt men glipar när man tar i lite. Vågar jag ta i hårdare?
Det började läcka under handfatet efter att jag rengjort vattenlåset. Det är den svarta packningen som läcker, kan man dela på avloppet där? Det sitter hårt men glipar när man tar i lite. Vågar jag ta i hårdare?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej.B Bollen81 skrev:
Svårt att se på bilderna men har du satt packningen på rätt håll? Har för mig att den är formgjuten så att en sida är nedsänkt.
Vh Alexander
Klicka här för att svara