Röris inkallad så de ska fixa på torsdag, var lite grejer de skulle få hem först. Han hade koll på husen. hela området har samma + hans farsa som installerade allt på 60-talet, ibland har man tur när man slumpvis ringer en röris (vi är nya på orten)L Liteavvarje skrev:
Riktiga rövarpriser blev det. Tog honom en hel arbetsdag att få dit alla nya så det var väl ok men sen tog han typ 500kr / ventil, har för mig jag såg att de kostar typ 180kr på hornbach..som sagt, VVS branschens materialpåslag. Nu sitter dom så jäkla illa till så hade nog ändå inte velat göra det själv även om det inte är så svårt momentMattias37 skrev:
okej tack för svar! nej är inte jätte sugen på att krångla mig in o fixa med det heller hahaO olofh skrev:Riktiga rövarpriser blev det. Tog honom en hel arbetsdag att få dit alla nya så det var väl ok men sen tog han typ 500kr / ventil, har för mig jag såg att de kostar typ 180kr på hornbach..som sagt, VVS branschens materialpåslag. Nu sitter dom så jäkla illa till så hade nog ändå inte velat göra det själv även om det inte är så svårt moment
Klicka här för att svara