janwide #16 Medlem · Örebro · 2 044 inlägg 23 nov 2025 18:44 janwide Medlem Örebro 2 044 inlägg 23 nov 2025 18:44 #16 Lite off-topic. Men jag ångrar att jag inte tog upp ett hål till källaren och satte en golvbrunn under diskbänken när jag gjorde vårt kök. Lite bökigt, men en sådan lösning gör köket nästan 100% läckagesäkrat = god nattsömn.
Lite off-topic. Men jag ångrar att jag inte tog upp ett hål till källaren och satte en golvbrunn under diskbänken när jag gjorde vårt kök. Lite bökigt, men en sådan lösning gör köket nästan 100% läckagesäkrat = god nattsömn.