janwide
Lite off-topic. Men jag ångrar att jag inte tog upp ett hål till källaren och satte en golvbrunn under diskbänken när jag gjorde vårt kök. Lite bökigt, men en sådan lösning gör köket nästan 100% läckagesäkrat = god nattsömn.
 
  • Gilla
Phlomis
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.