GoC GoC skrev:
Är då inget fel i hur det är monterat.
Ser mer ut som vattnet kommer uppifrån.
Är vattenlåset ordentligt fastskruvat i disklådan?
Pröva att dra åt skruven som är mitt i silen i disklådan
Ja det sitter skruven är ordentligt åtdragen.
 
  • En kastrull stående under ett diskbänksavlopp med rör och slangar synliga. En handduk och papper ligger bredvid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Grått avloppsrör under diskbänk, med burk och trasa på golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Grå röranslutning under diskbänk med skruv åtdragen, omgiven av papper och handdukar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Hybro
  • Laddar…
MultiMan
Packningen kan ju läcka ändå. Ta isär allt och undersök så det inte finns några skador som gör att det läcker förbi. Om du inte absolut till 100% vet var det läcker behöver allt undersökas.
 
Har du tagit loss den gröna pluggen och gjort rent i vattenlåset?
 
GoC GoC skrev:
Har du tagit loss den gröna pluggen och gjort rent i vattenlåset?
Yes.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.