Är då inget fel i hur det är monterat.
Ser mer ut som vattnet kommer uppifrån.
Är vattenlåset ordentligt fastskruvat i disklådan?
Pröva att dra åt skruven som är mitt i silen i disklådan
Packningen kan ju läcka ändå. Ta isär allt och undersök så det inte finns några skador som gör att det läcker förbi. Om du inte absolut till 100% vet var det läcker behöver allt undersökas.