Hej!
Min toalett (som har år på nacken) har börjat läcka, det droppar lite lätt, inte flodd men helt klart ändå lite droppande konstant nu.
Jag tänkte höra med er som vet om ni ser bilden om detta är själva toan eller kopplingen? Något man kan lösa själv eller är det att ringa VVS imorgon?
OBS när jag säger fixa själv tänk mig då lika kunnig som en sten på botten av sjön...