Hej!

Min toalett (som har år på nacken) har börjat läcka, det droppar lite lätt, inte flodd men helt klart ändå lite droppande konstant nu.

Jag tänkte höra med er som vet om ni ser bilden om detta är själva toan eller kopplingen? Något man kan lösa själv eller är det att ringa VVS imorgon?

OBS när jag säger fixa själv tänk mig då lika kunnig som en sten på botten av sjön...
 
  • Läckande toalettkoppling med rör och mutter, antyder vattenläckage samt rost- och kalkavlagringar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
LÖST... platsgrejen högst upp satt ju för fan löst... vred den 5 varv och nu håller det tätt igen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.