Galet häftigt. Såg när det var med i Vem bor här? och blev impad redan då. 8 Mkr känns som ett riktigt fynd. Är ju mindre än vad många kataloghus kostar i Stockholm.
Undrar om man kan flytta huset till Nacka?
:D

• Gilla
Snål-Jocke
  • Laddar…
Är det masterbedroom uppe på loftet? Måste vara en fantastisk akustik när det tas ton i sängen.

• Haha
  • Gilla
jocke31 och 1 till
  • Laddar…
Minns det överväldigande intrycket från tv.
Badrummet verkar lite märkligt placerat och jag skulle nog se till att utnyttja utrymmena lite mer.

Fulkemisten
Tidigare Baptistkyrka gör att jag starkt misstänker att vinkällaren under stora salen är den gamla döpelsebassängen.

Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Tidigare Baptistkyrka gör att jag starkt misstänker att vinkällaren under stora salen är den gamla döpelsebassängen.
Du menar dopbassäng, va?

Ingår gravplatserna i köpet?

kitco kitco skrev:
Ingår gravplatserna i köpet?
Hahaha, nä finns inga gravplatser på flera kilometer!

• Gilla
kitco
  • Laddar…
Fulkemisten
J J-stedt skrev:
Du menar dopbassäng, va?
Va?

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
[länk] tror det var i det här avsnittet ......
Det var en konverterad kyrka med i det programmet men inte den i artikeln. Programmet som det länkas till ovan är det ju från västkusten och besöker fem tjejer. Huset (fd. kyrkan) ligger ju i Oxelösund som är på ostkusten. Så artikelhuset är inte med i programmet, såg programmet när det sändes och den kyrkan låg lite mer avsides och var inte lika fin som artikelkyrkan även om den kunde varit bättre utnyttjad.

R roli skrev:
Det var en konverterad kyrka med i det programmet men inte den i artikeln. Programmet som det länkas till ovan är det ju från västkusten och besöker fem tjejer. Huset (fd. kyrkan) ligger ju i Oxelösund som är på ostkusten. Så artikelhuset är inte med i programmet, såg programmet när det sändes och den kyrkan låg lite mer avsides och var inte lika fin som artikelkyrkan även om den kunde varit bättre utnyttjad.
Är du säker på att det inte var en tidigare säsong? Jag känner ju igen kåken, men hjärnan kan ju spela en ett spratt .. :)

richardtenggren
richardtenggren richardtenggren skrev:
Det är nog fel avsnitt Dan länkar till, men den har varit med, så du har fel.
Jag vet att jag noterade detta då jag spenderade en del tid i Oxelösund under mitt exjobb.

[länk] tror jag det är.
[länk] verkar bekräfta.
Master googler. (jag googlade som f*n.. :))

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.