Mitt kylskåp löser ut jordfelsbrytaren, men inte direkt när jag kopplar in det. Det tar mellan 30 och 60 min innan det löser ut. Sätter jag igång det direkt efter det löst ut är samma sak, då klarar den 30-60 min igen.
Borde den inte lösa ut direkt om något var fel. Kan man felsöka, eller bara skrota? 2 år gammalt kylskåp