electroluxaren skrev:
Skulle tro att TS har löst detta för flera år sedan...
Det påpekade jag också igår, men det inlägget har tagits bort. :thinking:
 
Eric Öbo
Immobil Immobil skrev:
Det påpekade jag också igår, men det inlägget har tagits bort. :thinking:
Det finns många andra som har nytta av de nya tipsen i tråden.
 
  • Gilla
Endeavour och 1 till
  • Laddar…
P
Immobil Immobil skrev:
Det påpekade jag också igår, men det inlägget har tagits bort. :thinking:
du skrev väl något som kan uppfattas som förolämpande eller kränkande.
det är väldigt vanligt att inlägg tas bort om någon tar aldrig så lite illa upp.
 
electroluxaren skrev:
du skrev väl något som kan uppfattas som förolämpande eller kränkande.
det är väldigt vanligt att inlägg tas bort om någon tar aldrig så lite illa upp.
Absolut inte! Jag skrev samma som dig fast med andra ord. Inget opassande över huvud taget.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.