Har ett kylskåp i en lägenhet och hyresgästen säger att det går hela tiden. Är det vanligt när dom håller på att lägga av eller kan det var nåt annat som krånglar
Har ett kylskåp i en lägenhet och hyresgästen säger att det går hela tiden. Är det vanligt när dom håller på att lägga av eller kan det var nåt annat som krånglar
För det första, är det säkert att den går hela tiden och inte bara "hela tiden"?
Om: Blir det för kallt - termostaten
Om: Blir det ändå inte för kallt - dålig komp eller pyspunka