Funnit kyl o frys som är 155 cm höga. Lämpligt för vårt hushåll där matlagning o dyl inte är ngt vi sysslar med för nöjes skull :) Äta bör man annars...osv... :)

Ngn som ställt kyl o frys på ngn form av ramp/lådhurtsar för att kunna få bättre arbetshöjd i o m att de bara är 155 cm. Överskåp finns ju, men hyr är det med "underskåp" och att de håller för tyngd...ngn med bild på hur det skulle se ut, kanske en galen tanke?

Jag gillar detta forum då man får så mkt svar!!! Tack på förhand!
 
Det finns många som gör det av olika skäl.
Gemensamt för alla dessa är att de aldrig drar ut skåpen för att kunna städa bakom, bara en sak att tänka på.

(Sen när en stackars servicetekniker kommer på besök gråter han också blod ;-) )
 
  • Gilla
LillaHon
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.