Funnit kyl o frys som är 155 cm höga. Lämpligt för vårt hushåll där matlagning o dyl inte är ngt vi sysslar med för nöjes skull

Äta bör man annars...osv...
Ngn som ställt kyl o frys på ngn form av ramp/lådhurtsar för att kunna få bättre arbetshöjd i o m att de bara är 155 cm. Överskåp finns ju, men hyr är det med "underskåp" och att de håller för tyngd...ngn med bild på hur det skulle se ut, kanske en galen tanke?
Jag gillar detta forum då man får så mkt svar!!! Tack på förhand!