Hej
Byggmax har lägst pris men hur är det med kvalitén? Får man skevt virke fullt av kvisthål eller är det samma grejer som tex k-rauta?
 
Hej.
Har köpt trall och regler till en altan på Byggmax i Borås. Har även kompletterat med virke från den lokala brädgården. Det var samma leverantör, Derome, och Byggmax var 2 kr metern billigare trots att jag har rätt bra rabatt hos den lokale.
Helt OK kvalitet mao. Har man otur och kommer när virket börjar ta slut kan det dock vara lite si och så med kvaliteten men det är inget unikt för Byggmax.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.