Hej Byggahus,
Vintern gick hårt åt en koppling i garaget. Troligen frös vatten i röret och tryckte ut packningen ur den här ventilen.
Jag ser inget sätt att öppna den för att få tillbaka packningen - ska jag slänga den och köpa nytt?
Ventilen fungerar faktiskt fortfarande i ändlägena, men sprutar ut ansenligt med vatten ur vredet när man växlar.