Jag vet inte om det är fel, det är den frågan jag slängt ut, men det jag undrar över är om det lilla insticket av spirorör i den inre krypgrunden är tillräcklig (bild 10, 11 och 12). Enligt de tecknade skisserna i offerten går spirorören in och förgrenar sig till två utblås som är placerade i vardera änden av krypgrunden.