Hej,
Har krypgrund mellan 1,5 - 1,9 cm med delar av berget kvar i krypgrunden. Krypgrunden är på ca 100 kvm. Önskar använda detta smart och behöver tips på vad jag ska tänka på och hur jag utnyttjar detta utrymme optimalt. Har planer på en vinkällare om temperaturen hålls stabil.
Tips på företag som har rätt kompetens och kunskap?
Tack
)
Har krypgrund mellan 1,5 - 1,9 cm med delar av berget kvar i krypgrunden. Krypgrunden är på ca 100 kvm. Önskar använda detta smart och behöver tips på vad jag ska tänka på och hur jag utnyttjar detta utrymme optimalt. Har planer på en vinkällare om temperaturen hålls stabil.
Tips på företag som har rätt kompetens och kunskap?
Tack
Kan bara bjuda på tyckande men har en krypgrund av äldre modell med tankar på att använda det "bättre". Det jag kommit fram till är att ofta är de inte torra nog för förvaring utan att man plastar in eller lägger I låda. Lösa kläder, skor och annat organiskt möglar fort vid vissa fuktigheter och temperatur.
Jag frågade min bygga och han sa han kunde gjuta dörrar med trappa osv från insida eller utsida utan problem.
Ljungby Fuktteknik har utmärkta beskrivningar på problem och åtgärder.
Jag frågade min bygga och han sa han kunde gjuta dörrar med trappa osv från insida eller utsida utan problem.
Ljungby Fuktteknik har utmärkta beskrivningar på problem och åtgärder.
Klicka här för att svara