Vi ska singla upp krypgrunden och sen lägga plast och sätta in avfuktare i en torpargrund.
Installatören säger att det måste vara tvättat singel.
Här i Nyköping verkar det vara omöjligt att få tag i tvättat singel.
Om vi sköljer av det så gott det går, räcker det?
Det ska sprutas in av en "sugbil" så helt rent lär det ändå inte vara.
Hur har ni gjort?