Needas #1 Renoverare · Anderslöv · 867 inlägg 6 sep 2016 17:54 Needas Renoverare Anderslöv 867 inlägg 6 sep 2016 17:54 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hej! Jag har en krypgrund under betongbjälklag och den är ganska utsatt för fukt. Speciellt ett ställe under entrétrappan är helt vansinnigt blött. Kan någon säga mig om min idé att isolera den delen med cellplast är en bra idé? Mvh Niklas
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hej! Jag har en krypgrund under betongbjälklag och den är ganska utsatt för fukt. Speciellt ett ställe under entrétrappan är helt vansinnigt blött. Kan någon säga mig om min idé att isolera den delen med cellplast är en bra idé? Mvh Niklas
Fjojtmehmet #2 Renoverare · Näverkajakens födelseort · 797 inlägg 6 sep 2016 20:00 Fjojtmehmet Renoverare Näverkajakens födelseort 797 inlägg 6 sep 2016 20:00 #2 Jag hade börjar med att skyffla ut lite singel och lägga plast över, oftast är det markfukt som uppstår i krypgrund
Jag hade börjar med att skyffla ut lite singel och lägga plast över, oftast är det markfukt som uppstår i krypgrund