Funderar på att installera FTX i hus från 70 tal. 3 plan. Nu mekanisk frånluft med takmonterad fläkt. Planerade för aggregat i källare men fick dyr offert. Funderar på montera i vind istället men får då svårt att få ner tilluft i källare.
Är det obligat att ha tilluft i källare. Används enbart till tvätt, lek och träning?