Har en 10 år gammal spis av märket Siemes, märkte att ugnen aldrig blev varm när jag skulle göra pommes. Så vrider jag på under och övervärme tänder sig "värmelampan", men ugnen når aldrig över 170 grader. Endast undervärmen går. Drar jag på endast övervärme endast, tänder sig aldrig "värmelampan" hur jag än vrider på tempvredet. och inget liv i elementet. Så nu sitter jag och funderar på jobbet. Vart ska jag börja, någon som har något tips?