Jag undrar vad det kan tänkas kosta om man lejer ut borrning och dragningen av slangen i borrhålet och in i huset, men köper och monterar själva pumpen själv. Huset ska bli ca 150kvm och tänkte värma ett dubbelgarage med förråd via en kulvert.
Det jag undrar är allså hur mycket man brukar debitera för själva monteringen.
Om någon kan säga hur mycket extra en eller två fläktkonvektorer för frikyla kan kosta extra?
Har en gassvets så funderar på att lära mig löda ihop rören...

(ska komma ihåg att ta brandförsäkring först)