hur gör man med isoleringen i ytterväggarna när man skall kortla på mellan reglarna från insidan, är det okej att pressa in isoleringen med kortlingarna eller måste man "jacka ur" isoleringen så det är lika luftigt som innan? ???
Det är ju luften i isoleringen som isolerar, så det är lämpligt att göra det "luftigt". Mot yttervägg är det också lämpligt att ställa isolermattan på högkant de första 20 cm:arna.