3 804 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Kort handduksstång
Är mitt uppe i badrumsrenovering och har nu insett att det inte finns någon naturlig plats att sätta handdukskrokarna. Enda platsen som blir över (och fortfarande är nära handfatet) är under två smala fönster. Om vi skulle sätta krokar där kommer handdukarna att släpa på golvet.
Letar nu febrilt efter någon sorts korta handduksstänger (max 30 cm) som man kan sätta upp i stället. Är det någon som vet var man kan köpa sådana???
Har funderat lite på om man skulle kunna använda vanliga raka skåphandtag men då blir avståndet mellan vägg och stång så litet att en handduk inte får plats, eller finnns det någon sorts distanser som man skulle kunna använda?
Letar nu febrilt efter någon sorts korta handduksstänger (max 30 cm) som man kan sätta upp i stället. Är det någon som vet var man kan köpa sådana???
Har funderat lite på om man skulle kunna använda vanliga raka skåphandtag men då blir avståndet mellan vägg och stång så litet att en handduk inte får plats, eller finnns det någon sorts distanser som man skulle kunna använda?
Kan du ta en bild på tvättstället och dess omedelbara omgivning?
Så kanske jag eller någon annan kläcker en ny idé?
Så kanske jag eller någon annan kläcker en ny idé?
Klicka här för att svara